Jeune Premier
( ilość produktów: 2 )
Jeune Premier to ekskluzywna belgijska marka będąca synonimem doskonałej jakości i zachwycającego nietuzinkowego designu.
„Dawno, dawno temu ... na długo przed tym jak zwierzęta utraciły głos, w magicznej rezydencji mieszkało dziesięcioro przyjaciół. Choć mieli zupełnie różne osobowości przyświecało im wspólne motto: Zasady nie mają znaczenia albo Nie ma zasad jest tylko zabawa… zabawa bez zasad bez reguł. Na magiczny dwór, który zamieszkiwali zostało rzucone zaklęcie – ani w domu ani w jego pobliżu nie było dorosłych a wszystkie myśli dzieci natychmiast stawały się jawą. Nikogo nie dziwiły więc samoodbijające się piłki, lwiątka strzegące posiadłości, kolorowe flamingi w przydomowym basenie a nawet wikingowie wyruszający na podbój ogrodu. Gdy wśród tych niesamowitości, eksplorując niestrudzenie okolice dzieci się gubiły z pomocą przychodził im magiczny kompas. Nie brakowało też wizyt kosmitów i jednorożców podążających za tęczą i marzeniami”.
I to tę właśnie magię, twórcy Jeune Premier małżeństwo Hélène Fransen i Bruno Piers, postanowili zamknąć w swych plecakach i tornistrach. Zerwali ze sztampą i nudą. Na pierwszym miejscu postawili dzieci, z ich naturalną ciekawością świata, ogromnymi marzeniami, nieskrępowaną fantazją i potrzebą by odkrywać, żyć aktywnie, bawić się, przyjaźnić, czerpać doświadczenia ze wszystkiego co robią i co ich otacza. Twórcy marki zrozumieli, że nawet tak banalne rzeczy jak plecak mogą wpływać na cały ten dziecięcy świat. Stworzyli więc takie szkolne akcesoria, które nie ograniczają uczniów w żadnym wieku.
Dbając o podręczniki zeszyty i książki, nie uprzykrzają codziennej podróży do szkoły. Niebywale lekkie, nie przeszkadzają w spontanicznych wędrówkach, zabawie w berka i chowanego. Wysokiej jakości trwałe i wytrzymałe materiały nie poddają się łatwo się dziecięcej fantazji i chęci do sprawdzania ich wytrzymałości. Dzielnie zniosą naprawdę wiele niekiedy ekstremalnych „eksperymentów”.
Produkty Jeune Premier, to również inspirujący design zrywający z zalewającą rynki masową produkcją spod jednej matrycy.
Choć projektując nowe kolekcje twórcy marki podążają za trendami, robią to w swym własnym eleganckim, wysmakowanym i nietuzinkowym stylu. Wyczucie estetyki i poczucie smaku sprawiają, że pozornie ryzykowane tematy nie mają w sobie nic z tandety. Są gustowne, ekskluzywne a przy tym w subtelny sposób inspirują dzieciaki do bycia sobą, do odkrywania swej indywidualności i umiejętności noszenia jej z dumą.
To jak podszeptywanie by nie usiłowały za wszelką cenę podążać za tłumem, by nie starały się wtopić, by żyły swoimi pasjami, radośnie, otwarcie pamiętając, że tu i teraz jest początek ich przyszłości. Nikogo kto pozna te niesamowite tornistry nie dziwi sukces jaki odniosła marka Jeune Premier. W krótkim czasie Hélène Fransen i Bruno Piers pokonali drogę od zaprojektowanego na kuchennym stole tornistra dla syna, po sieć punktów sprzedaży na całym świecie, w tak prestiżowych miejscach jak Galeries Lafayette w Paryżu i Dubaju i ponad 120 000 szkolnych toreb sprzedawanych rocznie. Dzięki ich pomysłom, ryzyku jakie ponieśli rezygnując z bycia prawnikiem i farmaceutom na rzecz projektowania szkolnych tornistrów, dziś rodzice mogą wyposażyć swoje dzieci w jedne z najciekawszych a przy tym funkcjonalnych, ultralekkich, trwałych:
- plecaków szkolnych;
- uniwersalnych worków;
- piórników;
- walizek
- i oczywiście klasycznych tornistrów w nieobalanej odsłonie.